Йордана Городицька: «Я завжди була на своєму місці» - Аптечна Професійна Асоціація України

Йордана Городицька: «Я завжди була на своєму місці»

Йордана Городицька, завідувач аптеки «D.S.» у м. Стрию Львівської області: 

“Мабуть, як і чимало інших фармацевтів, у дитинстві я мріяла стати лікарем. Навіть зібралася вступати на лікувальну справу у Львівському національному медичному університеті імені Данила Галицького. Оскільки там був дуже великий конкурс, про всяк випадок я подала документи і на фармацію. До вступу я й не чула про фах провізора. Результат відбору очевидний (усміхається). Спершу я мріяла, що під час навчання зможу перейти на омріяний факультет. Утім, невдовзі це бажання зникло: виготовлення ліків направду захоплює!

У мережі аптек  «D.S.» працюю вже 10 років на посаді завідувача. Я людина, яка завжди намагається добре і вчасно виконувати доручення керівництва, тому з перших днів своєї практичної діяльності стала заступником завідувача, а відтак і завідувачем. До вподоби професія фармацевта, яка фактично сама обрала мене – відчуваю, що завжди була на своєму місці. Робота, звісно, нелегка, адже щодня працюєш із людьми, у яких є проблеми зі здоров’ям. Вони далеко не завжди мають змогу піти до лікаря, часто роздратовані, приїжджають із сіл. Із такими пацієнтами буває важко порозумітися. Проте ми завжди намагаємося допомагати їм: за потреби робимо фармзаміну, консультуємо, даємо номери телефонів лікарів, коли ситуація потребує попереднього обстеження у фахівця.

Що не трапилося б, намагаюся зберігати спокій та оптимізм. Почала по-іншому дивитися на труднощі після навчання у Школі біоетики при УКУ. Лекції буквально перевернули мій світогляд! Відтоді ставлюся до проблем значно простіше. Дякую керівництву компанії за можливість прослухати цей чудовий курс для фармацевтів. Мрію, щоб усі наші провізори стали випускниками Школи (усміхається).

У нашій аптеці дуже домашня атмосфера: більшість працівників тут із першого дня, а новенькі на диво швидко вливаються у колектив. Немає чвар, недомовок і конфліктів. Це значно полегшує роботу”.